Звертаємося до споживачів, що ще не здійснили оплату або мають заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення з проханням своєчасно та у повному обсязі здійснити оплату за спожиті послуги.

Завершується 2021 рік. Адміністрація БМКП «Добробут» висловлює слова вдячності споживачам, які сумлінно та добросовісно розраховуються за послуги водопостачання та водовідведення, однак є споживачі, що не оплачують комунальні послуги.

На сьогодні утворилась критично велика дебіторська заборгованість населення за спожиті послуги. Незважаючи на неодноразові звернення до споживачів з приводу необхідності своєчасної оплати комунальних послуг, борг населення перед підприємством тільки зростає.

Стабільна робота БМКП «Добробут» знаходиться у прямій залежності від рівня оплати споживачами отриманих послуг з водопостачання та водовідведення.

Звертаємося до споживачів, що ще не здійснили оплату або мають заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення з проханням своєчасно та у повному обсязі здійснити оплату за спожиті послуги.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!